Sally attends meetings, writes along, and provides individual summaries. It recognizes tasks in meetings and emails, manages and completes them independently, saving you up to 6 hours a week for follow-up.
Jetzt testenJetzt testenPasst perfekt in deine Tool-Umgebung:
Sally makes post-processing super easy. During the meeting, I can fully concentrate on the customer and then forward the information to all participants with the click of a mouse. This saves me time-consuming follow-up emails.
Malte Zander
CEO of Future Next
Sally erstellt automatische Meeting-Transkriptionen deiner Kundengespräche
Die Kernpunkte werden übersichtlich zusammengefasst
Passe die Zusammenfassung an & teile sie nahtlos mit deinen Kunden
Sally schreibt dein Kundengespräch mit
Du erhältst eine genaue Zusammenfassung
Bringe mit Agentur-Templates Struktur in den Bericht
Teile den fertigen Bericht direkt mit deinen Kunden
Beschlüsse & Aufgaben gehen direkt in deine Tools
Daniel Szymkowiak
Technology Officer
@ Virtualbadge.io
Weniger Notizen, mehr Ergebnisse -
Vorteile für Agenturen
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Als Agenturinhaber weißt du genau, wie wertvoll deine Zeit ist. Sally nimmt dir die zeitraubende Aufgabe der Protokollierung ab, sodass du dich voll und ganz auf die strategischen Aspekte deiner Kundenprojekte konzentrieren kannst. Mehr Fokus auf deine Kunden bedeutet bessere Ergebnisse – und weniger Stress.
Sally erstellt automatisch eine präzise Zusammenfassung der wichtigsten Punkte und nächsten Schritte. Keine mühseligen Nachbereitungen mehr, keine vergessenen Details – du kannst die Dokumentation direkt an deine Kunden schicken und sofort Verbindlichkeit schaffen. So bist du stets professionell und transparent aufgestellt, ohne zusätzlichen Aufwand.
Sally sorgt dafür, dass du immer den Überblick behältst: Sie erfasst automatisch Aufgaben, Ziele und Deadlines und erinnert dich an wichtige To-Dos. So bleibst du auf Kurs, ohne dass du dich manuell um alles kümmern musst.
Auch als kleine Agentur trittst du vor deinen Kunden so professionell auf, als hättest du ganze Abteilungen hinter dir. Automatisierte Dokumentation und klare Projektübersichten direkt nach den Terminen sorgen dafür, dass deine Kunden die Qualität und Verlässlichkeit deiner Arbeit sofort erkennen.
Ob du gerade ein neues Kundenprojekt beginnst oder mitten in einer heißen Phase steckst – Sally passt sich flexibel deinen Anforderungen an. Sie erstellt klare, strukturierte Dokumente und hält deine Projekte organisiert, ohne dass du dich durch unübersichtliche Notizen kämpfen musst. So bleibst du flexibel und kannst schnell auf Veränderungen reagieren.
Mehr als 25.000 Experten nutzen täglich Sally für Meeting-Dokumentation, Aufgaben & mehr.
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Meetings with Sally AI
With Sally, you'll never be alone in meetings again. She writes everything down for you and keeps your mind clear.
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Sally provides you with precise summaries of your meetings, individually tailored to your requirements. Never miss out on important information again.
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Sally automatically recognizes the key points and decisions in every meeting, so you can immediately get to the key moments of the meeting.
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Get deep insights into meeting dynamics and identify patterns and potential for improvement thanks to Sally's smart analysis.
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Tasks with Sally AI
Sally automatically identifies tasks in meetings and emails so that all ToDo's are recorded.
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Let Sally distribute tasks to the right people so that everything is done quickly and efficiently.
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Sally monitors the task status and independently ticks off completed to-dos from the task list.
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Always keep an overview — Sally tracks the status of every task and keeps you informed about the progress.
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Integrating Sally
Integrate Sally with your email inbox and she'll automatically recognize and manage tasks.
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Sally syncs with your CRM system to seamlessly transfer meeting notes.
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Whether it's Zoom, Teams or Google Meet — Sally integrates with your online meeting tool and takes care of the logging.
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Connect Sally to your automation tools and increase the efficiency of your work processes.
Registriere dich in wenigen Klicks und teste die beeindruckenden Funktionen von Sally. Du benötigst mehr Infos? Dann buche einfach einen Demo-Call mit einem unserer Experten!
Sally never attends meetings without explicit permission. Before each meeting, you are free to decide whether Sally will participate or not. During meetings, Sally can be kicked out at any time with the click of a mouse.
During the free trial period, you can test Sally without obligation. If you don't cancel within the four weeks of testing, the plan will continue seamlessly. After the trial period has ended, you can cancel Sally at any time.
Yes, our platform is GDPR-compliant. It is hosted in Europe and meets all data protection requirements in accordance with the GDPR.
Sally can be connected to all common CRM systems. This includes Dynamics 365, Salesforce, HubSpot and more.
With Sally, meetings can be transcribed in 10 different languages: German, English, French, Spanish, Italian, Japanese, Chinese (Mandarin), Dutch, Ukrainian, Portuguese.
Arabisch, Bulgarisch, Katalanisch, Chinesisch, Kroatisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Griechisch, Hebräisch, Hindi, Ungarisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Malayalam, Norwegisch, Persisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Telugu, Thailändisch, Türkisch, Ukrainisch, Urdu, Vietnamesisch.
Mehr Informationen zu den unterstützten Sprachen findest du hier: https://www.sally.de/blog/welche-sprachen-unterstutzt-sally-ai-bei-der-meeting-transkription
Starter package: Ideal for individuals or small teams who need basic features, such as automatic logging of meetings. Perfect for simple meeting recordings and basic functions.
Team package: Suitable for companies that want to analyze their meetings in more detail and gain valuable insights from the conversations. Includes advanced analytics and reporting features.
Enterprise package: Best for large organizations with extensive needs. Offers advanced integrations, cross-team dashboards, and comprehensive automation features.