Sally attends meetings, writes along, and provides individual summaries. It recognizes tasks in meetings and emails, manages and completes them independently, saving you up to 6 hours a week for follow-up.
Jetzt testenJetzt testenPasst perfekt in deine Tool-Umgebung:
Sally makes post-processing super easy. During the meeting, I can fully concentrate on the customer and then forward the information to all participants with the click of a mouse. This saves me time-consuming follow-up emails.
Malte Zander
CEO of Future Next
Sally transkribiert deine Kundentermine
Die besprochenen Inhalte werden übersichtlich zusammengefasst
Filtere Beschlüsse, Aufgaben & Fristen und sende sie automatisch an deine Kunden
Sally transkribiert deine Kunden-& Teammeetings
Du erhältst eine genaue Zusammenfassung des Termins
Filtere mit Templates das Wichtigste für deine Dienstleistungen
Teile die Zusammenfassung direkt mit deinen Kunden
Bringe die Infos in deine Tool-Umgebung & setze weiter um
Daniel Szymkowiak
Technology Officer
@ Virtualbadge.io
Weniger Notizen, mehr erreichen -
Vorteile für Dienstleister:
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Egal ob Kick-off, Status-Update oder Abstimmung: Statt deine Aufmerksamkeit während des Meetings zwischen deinem Kunden und dem Notizen machen aufzuteilen, lässt du Sally das Protokoll führen. Sie erfasst automatisch alles Wichtige – so bleibst du voll bei deinem Kunden.
Die Dokumentation ist direkt nach dem Meeting verfügbar und lässt sich sofort mit wenigen Klicks weiterverarbeiten, anpassen und nahtlos an Teilnehmer und Kunden weiterleiten. So sparst du nicht nur enorm viel Zeit während, sondern auch nach deinen Meetings und kannst dich wieder um die Umsetzung von Kundenanforderungen kümmern.
Die Qualität der Dokumentation ist für Dienstleister entscheidend, da sie maßgeblich beeinflusst, wie gut Kundenanforderungen erfasst und im Nachgang umgesetzt werden. Eine standardisierte, hochwertige Dokumentation vermeidet Fehler und steigert somit die Servicequalität.
Die erhöhte Servicequalität und effiziente Kommunikation bindet deine Kunden mehr an dein Unternehmen und steigert nachhaltig die Kundenzufriedenheit.
Mehr als 25.000 Experten nutzen täglich Sally für Meeting-Dokumentation, Aufgaben & mehr.
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Meetings with Sally AI
With Sally, you'll never be alone in meetings again. She writes everything down for you and keeps your mind clear.
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Sally provides you with precise summaries of your meetings, individually tailored to your requirements. Never miss out on important information again.
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Sally automatically recognizes the key points and decisions in every meeting, so you can immediately get to the key moments of the meeting.
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Get deep insights into meeting dynamics and identify patterns and potential for improvement thanks to Sally's smart analysis.
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Tasks with Sally AI
Sally automatically identifies tasks in meetings and emails so that all ToDo's are recorded.
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Let Sally distribute tasks to the right people so that everything is done quickly and efficiently.
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Sally monitors the task status and independently ticks off completed to-dos from the task list.
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Always keep an overview — Sally tracks the status of every task and keeps you informed about the progress.
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Integrating Sally
Integrate Sally with your email inbox and she'll automatically recognize and manage tasks.
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Sally syncs with your CRM system to seamlessly transfer meeting notes.
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Whether it's Zoom, Teams or Google Meet — Sally integrates with your online meeting tool and takes care of the logging.
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Connect Sally to your automation tools and increase the efficiency of your work processes.
Registriere dich in wenigen Klicks und teste die beeindruckenden Funktionen von Sally. Du benötigst mehr Infos? Dann buche einfach einen Demo-Call mit einem unserer Experten!
Sally never attends meetings without explicit permission. Before each meeting, you are free to decide whether Sally will participate or not. During meetings, Sally can be kicked out at any time with the click of a mouse.
During the free trial period, you can test Sally without obligation. If you don't cancel within the four weeks of testing, the plan will continue seamlessly. After the trial period has ended, you can cancel Sally at any time.
Yes, our platform is GDPR-compliant. It is hosted in Europe and meets all data protection requirements in accordance with the GDPR.
Sally can be connected to all common CRM systems. This includes Dynamics 365, Salesforce, HubSpot and more.
With Sally, meetings can be transcribed in 10 different languages: German, English, French, Spanish, Italian, Japanese, Chinese (Mandarin), Dutch, Ukrainian, Portuguese.
Arabisch, Bulgarisch, Katalanisch, Chinesisch, Kroatisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Griechisch, Hebräisch, Hindi, Ungarisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Malayalam, Norwegisch, Persisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Telugu, Thailändisch, Türkisch, Ukrainisch, Urdu, Vietnamesisch.
Mehr Informationen zu den unterstützten Sprachen findest du hier: https://www.sally.de/blog/welche-sprachen-unterstutzt-sally-ai-bei-der-meeting-transkription
Starter package: Ideal for individuals or small teams who need basic features, such as automatic logging of meetings. Perfect for simple meeting recordings and basic functions.
Team package: Suitable for companies that want to analyze their meetings in more detail and gain valuable insights from the conversations. Includes advanced analytics and reporting features.
Enterprise package: Best for large organizations with extensive needs. Offers advanced integrations, cross-team dashboards, and comprehensive automation features.