The AI assistant for experts, agencies & service providers

Your AI tool for automatic transcription & accurate summaries

Meeting-Transkription

Zusammenfassung

Aufzeichnung

Freelancer-Template

Sally attends meetings, writes along, and provides individual summaries. It recognizes tasks in meetings and emails, manages and completes them independently, saving you up to 6 hours a week for follow-up.

Jetzt testenJetzt testen

Passt perfekt in deine Tool-Umgebung:

Sally makes post-processing super easy. During the meeting, I can fully concentrate on the customer and then forward the information to all participants with the click of a mouse. This saves me time-consuming follow-up emails.

Malte Zander
CEO of Future Next

Meeting-Transkription

Zusammenfassung

Aufzeichnung

Freelancer-Template

Sally macht die Nachbereitung supereinfach. Ich kann mich während des Meetings voll auf den Kunden konzentrieren und die Infos im Nachgang per Mausklicks an alle Teilnehmer weiterleiten. Das erspart mir aufwändige Follow-Up E-Mails.

Malte Zander
CEO von Virtualbadge.io

Du bist Freelancer - Keine Schreibmaschine!
Konzentriere dich endlich wieder auf deine Projekte:

Sally schreibt deine Kundenmeetings automatisch mit

Du erhälts eine genaue Zusammenfassung des Meetings

Passe die KI-Zusammenfassung an & teile sie mit deinen Kunden

Verliere keine Zeit für die Nachbereitung. Sende die Meeting-Notizen direkt an deine Kunden und ins Projekttool.

Sally transkribiert deine Kundentermine

Du erhältst eine genaue Zusammenfassung des Meetings

Hebe mit speziellen Templates die Meeting-Highlights hervor

Teile die fertige Zusammenfassung direkt mit deinen Kunden

Bringe die Infos in deine Tools& setze weiter um

“Die automatisierte Erstellung von Meetingnotizen ist unheimlich wertvoll.”

Daniel Szymkowiak
Technology Officer
@ Virtualbadge.io

Was mir am meisten an Sally gefällt, ist, dass sie das Meeting zusammenfasst und man bei Bedarf Einzelheiten im Transkript nachgeschlagen werden können. Das hat zwei Vorteile:

1) Während des Meetings bleibt der eigene Fokus auf den Inhalten der Sprecher und nicht auf dem Aufschreiben von Notizen und

2) bietet es bei der Nachbereitung den Vorteil, wirklich alle Informationen zur Verfügung zu haben.

Folgende Vorteile ergeben sich mit der Nutzung von Sally:

1) Keine Notwendigkeit, händisch Notizen während Meetings zu nehmen.

2) Notizen wirklich aller Meetings sind an einer Stelle (single-source-of-truth-Prinzip) - ich suche nicht mehr, wo ich Notizen aufgeschrieben habe.

3) Der Anbieter sitzt in Deutschland, daher keine Probleme mit DSGVO und Compliance Themen.

4) Es besteht die Option zum Opt-out via Teams Chat, auch wenn Sally bereits in einem Meeting ist.

5) Sally's angezeigter Name in Meetings kann umbenannt werden

...mehr

...weniger

Deine Vorteile
als Freelancer

Weniger Notizen, mehr Resultate -
Vorteile für Freelancer:

Jetzt testen

Jetzt testen

Nie wieder Notizen tippen während deiner Kundenbesprechungen

Sally protokolliert automatisch deine Kundenbesprechungen, sodass du dich voll auf die Projektinhalte konzentrieren kannst. Manuelle Notizen entfallen, und du bist immer präsent, während alle Details zuverlässig festgehalten werden.

Zeitersparnis in der Projektabwicklung

Die Zusammenfassungen lassen sich mit einem Klick anpassen und an Kunden weiterleiten. Alle Notizen werden automatisch in deine Projektmanagement-Tools integriert, damit du dich schnell wieder auf die Umsetzung deiner Projekte konzentrieren kannst.

Mehr Fokus auf Kundenbeziehungen steigert deinen Erfolg

Ohne Ablenkung durch Dokumentation kannst du deine volle Aufmerksamkeit auf deine Kunden lenken. Das führt zu besseren Gesprächen und stärkt die Beziehung zu deinen Kunden, was dir langfristig Aufträge sichert.

Höhere Qualität in der Kommunikation steigert die Kundenzufriedenheit

Deine Kunden profitieren von präzisen Zusammenfassungen und dem klaren Fokus auf ihre Anliegen. Das verbessert nicht nur das Verständnis, sondern auch die Umsetzung, was zu zufriedeneren Kunden und stabileren Aufträgen führt.

Automatisierte Dokumentation sichert Transparenz und Nachvollziehbarkeit

Du, deine Kunden und dein Team haben jederzeit Zugriff auf alle Gesprächsdetails – das schafft Transparenz in der Zusammenarbeit und minimiert Missverständnisse, sodass alle auf dem gleichen Stand sind.

Mehr als 25.000 Experten nutzen täglich Sally für Meeting-Dokumentation, Aufgaben & mehr.

Jetzt testen

Jetzt testen

Top features for your effective working day

Meetings with Sally AI

Meeting transcription

With Sally, you'll never be alone in meetings again. She writes everything down for you and keeps your mind clear.

Learn more

Summaries

Sally provides you with precise summaries of your meetings, individually tailored to your requirements. Never miss out on important information again.

Learn more

Meeting highlights

Sally automatically recognizes the key points and decisions in every meeting, so you can immediately get to the key moments of the meeting.

Learn more

Meeting analysis

Get deep insights into meeting dynamics and identify patterns and potential for improvement thanks to Sally's smart analysis.

Learn more

Tasks with Sally AI

Task recognition

Sally automatically identifies tasks in meetings and emails so that all ToDo's are recorded.

Learn more

Automatic assignment

Let Sally distribute tasks to the right people so that everything is done quickly and efficiently.

Learn more

Complete automatically

Sally monitors the task status and independently ticks off completed to-dos from the task list.

Learn more

Status monitoring

Always keep an overview — Sally tracks the status of every task and keeps you informed about the progress.

Learn more

Integrating Sally

Email inbox

Integrate Sally with your email inbox and she'll automatically recognize and manage tasks.

Learn more

CRM

Sally syncs with your CRM system to seamlessly transfer meeting notes.

Learn more

Online meetings

Whether it's Zoom, Teams or Google Meet — Sally integrates with your online meeting tool and takes care of the logging.

Learn more

Automation tools

Connect Sally to your automation tools and increase the efficiency of your work processes.

Schnell & einfach loslegen!

Registriere dich in wenigen Klicks und teste die beeindruckenden Funktionen von Sally. Du benötigst mehr Infos? Dann buche einfach einen Demo-Call mit einem unserer Experten!

Sally AI Dashboard

Frequently asked questions

Does Sally attend meetings without approval?

Sally never attends meetings without explicit permission. Before each meeting, you are free to decide whether Sally will participate or not. During meetings, Sally can be kicked out at any time with the click of a mouse.

How does the free trial period work?

During the free trial period, you can test Sally without obligation. If you don't cancel within the four weeks of testing, the plan will continue seamlessly. After the trial period has ended, you can cancel Sally at any time.

Is Sally GDPR compliant?

Yes, our platform is GDPR-compliant. It is hosted in Europe and meets all data protection requirements in accordance with the GDPR.

Which CRM systems can Sally be connected to?

Sally can be connected to all common CRM systems. This includes Dynamics 365, Salesforce, HubSpot and more.

Can Sally speak multiple languages?

With Sally, meetings can be transcribed in 10 different languages: German, English, French, Spanish, Italian, Japanese, Chinese (Mandarin), Dutch, Ukrainian, Portuguese.

Arabisch, Bulgarisch, Katalanisch, Chinesisch, Kroatisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Griechisch, Hebräisch, Hindi, Ungarisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Malayalam, Norwegisch, Persisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Telugu, Thailändisch, Türkisch, Ukrainisch, Urdu, Vietnamesisch.

Mehr Informationen zu den unterstützten Sprachen findest du hier: https://www.sally.de/blog/welche-sprachen-unterstutzt-sally-ai-bei-der-meeting-transkription

Which package is right for me?

Starter package: Ideal for individuals or small teams who need basic features, such as automatic logging of meetings. Perfect for simple meeting recordings and basic functions.

Team package: Suitable for companies that want to analyze their meetings in more detail and gain valuable insights from the conversations. Includes advanced analytics and reporting features.

Enterprise package: Best for large organizations with extensive needs. Offers advanced integrations, cross-team dashboards, and comprehensive automation features.