Sally attends meetings, writes along, and provides individual summaries. It recognizes tasks in meetings and emails, manages and completes them independently, saving you up to 6 hours a week for follow-up.
Jetzt testenJetzt testenPasst perfekt in deine Tool-Umgebung:
Sally makes post-processing super easy. During the meeting, I can fully concentrate on the customer and then forward the information to all participants with the click of a mouse. This saves me time-consuming follow-up emails.
Malte Zander
CEO of Future Next
Sally schreibt deine Kundenmeetings automatisch mit
Du erhälts eine genaue Zusammenfassung des Meetings
Passe die KI-Zusammenfassung an & teile sie mit deinen Kunden
Sally transkribiert deine Kundentermine
Du erhältst eine genaue Zusammenfassung des Meetings
Hebe mit speziellen Templates die Meeting-Highlights hervor
Teile die fertige Zusammenfassung direkt mit deinen Kunden
Bringe die Infos in deine Tools& setze weiter um
Daniel Szymkowiak
Technology Officer
@ Virtualbadge.io
Weniger Notizen, mehr Resultate -
Vorteile für Freelancer:
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Sally protokolliert automatisch deine Kundenbesprechungen, sodass du dich voll auf die Projektinhalte konzentrieren kannst. Manuelle Notizen entfallen, und du bist immer präsent, während alle Details zuverlässig festgehalten werden.
Die Zusammenfassungen lassen sich mit einem Klick anpassen und an Kunden weiterleiten. Alle Notizen werden automatisch in deine Projektmanagement-Tools integriert, damit du dich schnell wieder auf die Umsetzung deiner Projekte konzentrieren kannst.
Ohne Ablenkung durch Dokumentation kannst du deine volle Aufmerksamkeit auf deine Kunden lenken. Das führt zu besseren Gesprächen und stärkt die Beziehung zu deinen Kunden, was dir langfristig Aufträge sichert.
Deine Kunden profitieren von präzisen Zusammenfassungen und dem klaren Fokus auf ihre Anliegen. Das verbessert nicht nur das Verständnis, sondern auch die Umsetzung, was zu zufriedeneren Kunden und stabileren Aufträgen führt.
Du, deine Kunden und dein Team haben jederzeit Zugriff auf alle Gesprächsdetails – das schafft Transparenz in der Zusammenarbeit und minimiert Missverständnisse, sodass alle auf dem gleichen Stand sind.
Mehr als 25.000 Experten nutzen täglich Sally für Meeting-Dokumentation, Aufgaben & mehr.
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Meetings with Sally AI
With Sally, you'll never be alone in meetings again. She writes everything down for you and keeps your mind clear.
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Sally provides you with precise summaries of your meetings, individually tailored to your requirements. Never miss out on important information again.
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Sally automatically recognizes the key points and decisions in every meeting, so you can immediately get to the key moments of the meeting.
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Get deep insights into meeting dynamics and identify patterns and potential for improvement thanks to Sally's smart analysis.
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Tasks with Sally AI
Sally automatically identifies tasks in meetings and emails so that all ToDo's are recorded.
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Let Sally distribute tasks to the right people so that everything is done quickly and efficiently.
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Sally monitors the task status and independently ticks off completed to-dos from the task list.
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Always keep an overview — Sally tracks the status of every task and keeps you informed about the progress.
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Integrating Sally
Integrate Sally with your email inbox and she'll automatically recognize and manage tasks.
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Sally syncs with your CRM system to seamlessly transfer meeting notes.
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Whether it's Zoom, Teams or Google Meet — Sally integrates with your online meeting tool and takes care of the logging.
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Connect Sally to your automation tools and increase the efficiency of your work processes.
Registriere dich in wenigen Klicks und teste die beeindruckenden Funktionen von Sally. Du benötigst mehr Infos? Dann buche einfach einen Demo-Call mit einem unserer Experten!
Sally never attends meetings without explicit permission. Before each meeting, you are free to decide whether Sally will participate or not. During meetings, Sally can be kicked out at any time with the click of a mouse.
During the free trial period, you can test Sally without obligation. If you don't cancel within the four weeks of testing, the plan will continue seamlessly. After the trial period has ended, you can cancel Sally at any time.
Yes, our platform is GDPR-compliant. It is hosted in Europe and meets all data protection requirements in accordance with the GDPR.
Sally can be connected to all common CRM systems. This includes Dynamics 365, Salesforce, HubSpot and more.
With Sally, meetings can be transcribed in 10 different languages: German, English, French, Spanish, Italian, Japanese, Chinese (Mandarin), Dutch, Ukrainian, Portuguese.
Arabisch, Bulgarisch, Katalanisch, Chinesisch, Kroatisch, Tschechisch, Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Griechisch, Hebräisch, Hindi, Ungarisch, Indonesisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Malayalam, Norwegisch, Persisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Slowakisch, Slowenisch, Spanisch, Telugu, Thailändisch, Türkisch, Ukrainisch, Urdu, Vietnamesisch.
Mehr Informationen zu den unterstützten Sprachen findest du hier: https://www.sally.de/blog/welche-sprachen-unterstutzt-sally-ai-bei-der-meeting-transkription
Starter package: Ideal for individuals or small teams who need basic features, such as automatic logging of meetings. Perfect for simple meeting recordings and basic functions.
Team package: Suitable for companies that want to analyze their meetings in more detail and gain valuable insights from the conversations. Includes advanced analytics and reporting features.
Enterprise package: Best for large organizations with extensive needs. Offers advanced integrations, cross-team dashboards, and comprehensive automation features.